Müasir menecment nəzəriyyəsinin banisi
Piter Draker (Peter Drucker) haqqında Azərbaycan dərsliklərində hər hansı məlumat
verilməsə də, O, idarəetmə, təşkilatçılıq, iş strategiyası, liderliyin inkişafı
və işçilərin motivasiya edilməsi məsələlərində
biznes qaydalarını dəyişən bir ekspert olmuşdur.
Xüsuilə özəlləşdirmə, hədəflərlə idarəetmə
və davamsızlıq kimi konsepsiyaların yaradıcısı və müasir idarəetmə ideyasına qazandıran
şəxsdir. İdarəetmədə desentralizasiya anlayışını tanıtması ilə böyük şöhrət
qazanmışdır.
Peter
Ducker-a məxsus dəyərli fikirlərdən bir neçəsini sizinlə bölüşürəm;
§ Hər hansı bir təşkilatda
insanlar üçün vəzifə almaq işlərini müvəffəqiyyətlə yerinə yetirməkdən daha
vacib hala gəlibsə, təşkilat risk almaqdan çəkinib yalnız edilən nöqsanları
araşdırırsa, əməkdaşlar güclü xüsusiyyətlərini inkişaf etdirməkdən çox zəif
yönlərinin inkişafıyla məşğuldurlarsa, şəxsi münasibatlər performans və
müvəffəqiyyətdən daha əhəmiyyətli hala gəlibdirsə o təşkilat xəstədir.
§ Beş ölümcül günah:
“İlk günah, yüksək mənfəət marjı və artıq qiymətləndirməyə sitayiş
etməkdir.
İkinci günah, yeni bir məhsula bazarın qaldıracağı qədər qiymət
qoymaqdır.
Üçüncü günah, xərc nəzarətli qiymətləndirmədir.
Dördüncü günah, sabahın fürsətini dünənin mehrabında qurban etməkdir.
Beşinci günah, problemləri bəsləyərkən fürsətləri acından öldürməkdir.”
§ “Məlumatın ustası
olmasan qulluqçusu olarsan.” Yəni rəhbərlər məlumatı daha yaxşı başa düşməyi, analiz
və idarə etməyi bilmək məcburiyyətindədir.
§ “Marketinqin məqsədi
müştərini tanımaq və anlamaqdır ki, müştəriyə uyğunlaşan özü özünü satan məhsul istehsal
edilə bilsin.”
§ “Müəssisələrin iki
əsas funksiyası vardır: Marketinq və innovasiya. Digər funksiyalar hamısı bu ikisi
üçündür. Bu ikisi qazancdır- gətirir; Digərləri xərcdir, aparır.”
E-mail vasitəsilə abunə olun
ConversionConversion EmoticonEmoticon